TIVIDL

سلام.من ادمین سایت تی وی دی ال هستم.من خوشحال هستم که از بلاگ استفاده میکنم.

TIVIDL

سلام.من ادمین سایت تی وی دی ال هستم.من خوشحال هستم که از بلاگ استفاده میکنم.

امید وارم که از سایت ما راضی باشید و ما بهترین هارا برایتان ارزو میکنیم.

کلمات کلیدی

تی وی دی ال

“دانلود فیلم دشمن زن”دانلود قانونی و حلال سریال ممنوعه”

“دانلود فیلم به وقت شام”دانلود قانونی و حلال به وقت شام”

دانلود فصل 5 سریال Power با زیرنویس فارسی

دانلود ساخت ایران2″دانلود قانونی و حلال سریال ساخت ایران2″

“دانلود سریال ممنوعه”دانلود قانونی و حلال سریال ممنوعه”

“دانلود سریال ممنوعه”دانلود قانونی و حلال سریال ممنوعه” قسمت3

دانلود سریال The Last Ship زیرنویس فارسی

دانلود فصل4 سریال Fear the Walking Dead بازیرنویس فارسی

دانلود فصل 2 سریال Salvation با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم راهبه

دانلود فیلم The Nun 2018 با زیرنویس

دانلود رایگان فیلم دشمن زن

دانلود فصل 2 سریال Iron Fist با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Jurassic World 2 2018 با زیرنویس فارسی

دانلود ساخت ایران2″دانلود قانونی و حلال سریال ساخت ایران2″16

“دانلود سریال ممنوعه”دانلود قانونی و حلال سریال ممنوعه”2قسمت

دانلود فصل اول سریال Mayans MC با زیر نویس فارسی

“دانلود سریال ممنوعه”دانلود قانونی و حلال سریال ممنوعه”دانلود قسمت2

دانلود فیلم Till The End Of The World 2018 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال A Series of Unfortunate Event با زیرنویس فارسی

دانلود فیلم Decision Liquidation 2018 با زیرنویس فارسی

دانلود سریال OZARK

دانلود قسنت 2 سریال ممنوعه

مرد مورچه ای و زنبورک

وبلاگ نویسی حرفه ای

وبلاگ نویسی

وبلاگ

بیان

بلاگ بیان

بایگانی

دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp 2018 با زیرنویس فارسی

يكشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ب.ظ

دانلود فیلم Ant-Man and the Wasp 2018 با زیرنویس فارسی

 

کیفیت HDTS 720p قرار گرفت

دانلود رایگان فیلم مرد مورچه ای و زنبورک 2018 در ادامه مطلب…

مشخصات فیلم

عنوان فیلم: مرد مورچه ای و زنبورک 2018 

عنوان فیلم به لاتین: Ant-Man and the Wasp 2018

ژانر : اکشن,ماجراجویی,علمی تخیلی

سال انتشار : 2018

محصول کشور : آمریکا

امتیاز فیلم : 7.4/10

اطلاعات بیشتر : IMDB

کارگردان : Peyton Reed

بازیگران : Evangeline Lilly,Hannah JohnKamen,Michelle Pfeiffer

خلاصه داستان

دختر جوان دکتر هنگ با پوشیدن لباس مخصوصی به مرد مورچه ای میپیوندد و به او در راه نابودی دشمنان کمک میکند…

نظرات (۱)

عالی بود
پاسخ:
خواهش.مهم ترین کار ما رضایت شماست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی